torsdag 19 augusti 2010

KINA sommaren 2010, inledning


NiHao!  

Resan var i kronologisk ordning: Xian, Hangzhou, Shanghai, Beijing. Med en del utflykter från respektive städer. Ingemar och jag gjorde nästan allt på egen hand. Nu upphör ordningen. Det jag skriver är en del av mina upplevelser och intryck. Inga fakta. Det som skrivs som fakta, är mina minnen av fakta... alltså inga objektiva fakta. Den vetgirige får skaffa sig bättre referenser ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar